Hinner knappt blogga

Men det beror nog mer på att jag har myror i kroppen av allt som händer och kan inte sätta mig ner och bara ta det lugnt.

Men igårkväll så badade jag Linuz, inatt när jag var uppe så tog jag honom i famnen och hans päls var så mjuk och skön.
Tyvärr är det ju slaskigt ute så det lär väl inte hålla så länge innan han blir en smutsig vovve igen.

Jag har planerat att åka upp den 27/2 med ett flyttlass, till Hällnäs. Denna gång utan hundar och många saker med mig.

Den 16 mars börjar stambytet så då är det ju lika bra att jag och hundarna bor i Hällnäs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det är klart, det är alltid lika bra att bo i hällnäs fniss

2009-02-08 @ 20:29:12

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0