Hittade detta hos Luna

Dagens irritationsmoment: Tiden springer i ilfart.
Dagens positiva tanke: Jag är bara jag idag och ska bara tänka på mig utan krav
Dagens läsupplevelse: Visdomsord om MÄN - den är liten och den innehåller skojiga saker..
Dagens musikupplevelse: Schlagerfestival på TV
Dagens väder: Solsken, vitt ute och kallt men riktigt skidväder om jag hade haft det.
Dagens känsla: saknar Lars på en sådan dag som denna dag
Dagens nynn: Hann nog inte med det.
Dagen duktighet: Sorterat sladdar och startat upp en "gammdator".
Dagens vän: Lisa o Peter (vänner blev det men de är ju ett par).
Dagens lättnad: Jag slapp magsjukan trots täta toabesök på morgon men det var stressmage
Dagens rädsla: Tänk om jag har magsjuka vill ej kräkas
Dagens onyttighet: öl och godis.
Dagens tabu: Jag har trånat efter minst två män he he snodde det av Luna.
Dagens frisyr: Frisyr med detta? Jag har aldrig nån frisyr.
Dagens rätt: Fläskfile b-sås och hasselbackspotatis. Alt. att Måns gick vidare
Dagens jävlar anamma: Jag ska bara vara inte ha en massa krav på mig själv - även jag är bara en människa
Dagens bästa: Att jag är lyckligt gift med den bästa av alla karlar


Eftersom det är morgon så drar jag uppgifter från gårdagen!!!

Kommentarer
Postat av: Luna

Ha ha HEEEJ! Den där listan har jag gjort alldeles själv. Kul att nån snott den av mig o kul att det var DU! Kram på dig!

2009-02-21 @ 17:20:19
URL: http://lunanimbus.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0