Trevlig kväll

Jobbade 15-2130 men promenerade till jobbet så jag kom alldeles för tidigt.
Jag är väl den som kommer oftast för tidigt t o m när jag föddes så kom jag 3 månader för tidigt.

Nåja vi var med 2 boenden till Fryshuset på dans och åkte dit kommunalt och hem eftersom färdtjänsten inte hade lediga bilar??!

Kom tillbaka till boendet och sedan kommunalt hem.
ute med hundar och granne och sedan stekte jag lite färs och åt tacos till kvällsfika.

dags för sängen nu ska ju upp imorgon igen

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Christa

Hejdär vännen.

Hoppas ni har det bra!?

Här kom snö inatt och på fm. Tog lite bilder ute på djuren på fm.

OJ.. kikar ut.. Det snöar IGEN..

KOmmer bli attans så slaskigt när det väl börjar töa som dom säger att det ska göra.



Kram till er och voffarna

Från

Christa och djuren

2009-02-22 @ 12:07:05
URL: http://hissen.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0