Fredagsrapport

Sov rätt länge idag men steg upp till slut vid 09-tiden.
Frukost kaffe och pumpernickellimpa.. fil och musli.
Tog en promenad med hundarna till Lisa som är sjuk men tänkte att hon smittar nog inte..
Gick och hämtade posten åt henne med 3 hundar i koppel.
(I förrgår när jag gick med Jezzie och Linuz så på toppen av en backe gick vi lugnt nere sprang två rådjur - dvs jag åkte slalom ner för backen och var ganska säker på att jag skulle ramla omkull och bli söndersliten som en cowboy som släpas av vilda hästar) nåja tebaks till idag:
Hon fick bara en massa räkningar hon borde vara med i nåt ekonomiprogram om hur man undviker reklamfällor..

For sedan hem och lassade 10 stora skottkärror med ved i källaren!
Kokade gröt och åt det med hjortronsylt och sedan la jag mig i soffan och såg på House.
Somnade till och nu är jag nyvaken och har fyllt på ved i pannan.
Jezzie är orolig som sjutton och när jag lassade ved så yyylade hon eller Linuz så det hördes ut.
Har de fått lappsjukan månne eller spökar det i huset?

Jag har förresten ätit glass också.
Imorgon ska jag hämta Juddy och Martin på flyget i Umeå.
Ikväll ska jag ladda batterierna framför TV:n tror jag
Ha en bra fredagsmyskväll!

Kommentarer
Postat av: Luna

Hej! Låter som du har det mysigt och avslappnat där uppe. Hostiga hälsningar från Luna

2009-01-23 @ 20:23:14
URL: http://lunanimbus.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0