Godmorgon underbara lördag den 24 jan 2009

Tänk nu är det 11 månader kvar till julafton!

Ute är det drygt 5 minusgrader hundarna väckte mig i morse och jag frös lite.
Låg och funderade på allt möjligt tills jag bestämde mig för att:
Dags att stiga upp sätta på kaffe och göra upp eld i pannan - det är ju liks ingen annan som gör det åt mig.

Nu ska jag slurrrrpa i mig sista kaffet och sen ta ut hundarna på en promenad.
Därefter får hundarna stanna hemma för jag ska ju till Umeå och hämta Juddy och Martin och då blir det för mycket sitta i bilen och gnälla så de får vakta huset hundarna alltså.

Lars sover väl och det gör säkerligen Robert också.
Helene snarkar och jag är uppe med tuppen..

När man blir äldre behöver man mindre sömn.

Ha nu en bra lördag - det är ju godisdagen idag!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

harrejösses funderar du redan på julafton, var det kanske något på önskelistan som tomten glömde bort att ge dig?

Jag har fortfarande feber...suck. gick från sängen till soffan klockan halv 6 i morse, nu efter ett lass alvedon och grejer orkar man sitta vd datorn ett tag!!

2009-01-24 @ 10:16:10
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0