Hällnäsrapport

Dricker mitt morgonkaffe ätit polarbröd med leverpastej.
Hängt upp en maskin tvätt - premiärtvättat med vår maskin. Satte på en ny.
Fyllt på ved i pannan - Lars gjorde upp eld i  morse.

Ute är det drygt -30 grader och inne har vi knappt 20 grader just nu.

Jag har en hel del att göra idag och ska bland annat skriva om köpekontraktet för det godtogs inte pga en petitess.

Känner mig som en tiggare - vänner kommer med porslin åt oss och mat och de har skottat och eldat åt oss medans vi bor nere i Stockholm. Vi känner oss mycket välkomna hit.

Sedan ikväll kommer ju folk hit och imorgon kommer mer folk hit.
Vi ska till Vindeln och handla mat men Lars ska sova först ett tag för han har ju jobbat inatt.

Sökte tre jobb igår får hoppas nåt blir över till mig.

Hoppas du får en bra fredag

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mia

Inga spöken på kronlund, men bilen spökar!! Faaaan!!!

2009-01-16 @ 15:49:03
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: ACE.

Vill bara säga att samtalet till min mobil registrerades inte , jag har alltså inte ditt nummer..

Varm hälsning i kylan!

2009-01-16 @ 19:20:17
Postat av: Lennart

Är det så det går till där uppe i norr, bara sätta på en till? Eller var det maskinen?

2009-01-17 @ 15:34:50
URL: http://trannel.blogg.se/
Postat av: Tant M

Konstigt. Det verkar inte hända så mycket där i Hällnäs. Ändå har jag för mig att du har haft fullt upp i helgen????

2009-01-18 @ 22:10:32

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0