Min man har hemligheter för mig!!

Han kan inte ljuga jag menar att inte ens skojas utan han är ärligare än en spegel!
Nu har han haft hemligheter för mig och igår sprack bubblan!
Våra grannar Juddy och Martin har tänkt överraska mig och komma upp på lördag
och de hade tänkt lura ut mig på nåt konstigt vänster till flygplatsen på lördag.
Men jag som planerar ett och annat så var det bäst att säga som det är IGÅR..
Jag måste alltså städa lite och omstrukturera mina planer.
Men det ska bli urskoj att få besök av de och vad glad Linuz och Jezzie ska bli som får visa Hällnäs för 08:na!

De får ju t o m se snö!

(Det tog 7 minuter att ladda upp denna bild med mobila bredbandet!!)

Nåja jag har glömt berätta för min man att elementet i vardagsrummet har lossnat från väggen igår och att vi stöttade upp det med en blomkruka! Lisa o Peter såg det direkt då de kom på besök igårkväll, jag hade ej upptäckt det.

Igår lastade jag ner ved i källaren skottade snö och var och hälsade på ett äldre par som jag troligen ej träffat på 15 år!

Jag är ju ensam här uppe med hundarna och de som känner mig vet ju hur pratglad jag är..
Har mestadels pratat med hundarna så nu är jag den nye *mannen som pratar med hundar*
men kanske inte med samma innebörd som TV-programmet.

Idag har jag postat ansökan om lagfart och gjort upp eld samt att jag dricker mitt morgonkaffe.

Torsdag - hmm - vad ska jag hitta på idag då? UMEÅ?
Bara vara?
Lasta mer ved?

Jag får känna efter när jag druckit min påtår.

Ha en bra ärtsoppedag - jag ska INTE äta ärtsoppa däremot åt jag pannkaka med hjortronsylt igår.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Tack för pannkaka och kaffe igår!

Kul att det kommer lite fler 08:or hit upp, tror de kommer att bli lite småkär i ert nya hus!!

2009-01-22 @ 11:08:45
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: kicki

Va härligt du har det, massor av snö, tystnad och att bara få va, underbart...sköt om dej nu och ha det så trevligt med 08.orna..kramen

2009-01-22 @ 17:25:51
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0