Nytt år med nya möjligheter

Ja nu skriver man 2009..

Nyårsafton blev en bröllopsafton Grattis Sussi och Marcello!
Skoj var det att fira första delen av aftonen med er och få se er bli sammanvigda.

Lycka till!

Senare for jag hemåt för att hundarna skulle ha sällskap inför alla smällare och raketer,
Tack Juddy Roger och Martin för att ni var hundvakter så jag kunde gå på bröllopet.
Tack även för midnattsmaten.
Jezzie klarade kvällen och natten bra trots allt!

Somnade sent. Vaknade när maken kom hem på morgonen efter nattjobbet, men somnade om.
Så nu sitter jag här vaken och somnar icket för att jag sov för länge idag..
Börjar jobba 0700 imorgon fyy så seg jag kommer att vara imorgon då väckaren skriker.

Dags att försöka sova - igen nu..

Kommentarer
Postat av: kicki

God fortsättning på nya året till Lars och dej...hur blir det med flytt och allt, nyfiken...kommer ni iväg båda iår eller..kramen

2009-01-03 @ 12:37:09
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0