Söndagmorgon 4 jan 2009

Vilken natt, vaknade i tid och otid mest i otid.
Det var alla möjliga ljud som väckte mig.
Till slut steg mannen upp för han ska jobba idag.
Han jobbar hela helgen  dvs vår första lediga helg tillsammans på länge
barnfritt och allt - men nää han ska extraknäcka..
Jag har stängt av telefonerna så att han INTE ringer in mig för jag vill verkligen vara ledig idag.

Diskmaskinen går, kaffekoppen är tom vänta ett tag.....

Så där ja nu är den fylld igen..

Hoppas du haft en bra jul och nyårshelg.
Vi har väl som vanligt jobbat mycket innan jul och då blir det som om den där julstämningen aldrig infinner sig.
Sedan så har vi knappt varit lediga båda två samtidigt och har vi det så har vi varit bortbjudna eller varit helt slut så man inte orkat nåt alls.
Vi har haft biocheckar, vi hade som mål att se på "Mamma Mia" eller "Patrik 1.5" men nej det blev aldrig så.
Mamma Mia har vi köpt på DVD så den har vi sett hemma i soffan, men det är ju inte riktigt samma sak.

Igår hade vi grannen på middag, Lars tyckte vi skulle köpa hem mat från nåt Kebabhak men jag ställde mig vid spisen och gjorde LITE mat, det vart ganska gott och det blev över så vi har några matlådor.

Så har vi det. Nu ska jag ta en klunk av kaffet för det har säkerligen svalnat lite.

Ha nu en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

är du vaken idag, tänkte ringa och förklara när vi kommer för jag är ju så förvirrad...haha!

2009-01-04 @ 09:24:04
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Luna

Hej hopp. Jag har varit en riktig slöhög på första delen av dan. Sedan har jag och barnen varit på bio. Barnens första bio :-)

2009-01-04 @ 18:26:51
URL: http://lunanimbus.blogg.se/
Postat av: Mia

Skärpning! Nu måste ni skaffa lite egentid med varandra! BASTA! (å då menar jag inte sauna,,)

2009-01-05 @ 07:18:57
URL: http://matmia.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0