Jobbat med lite av varje, risk för att jag mördas nu..

Som de flesta vet så har jag många strängar på min lyra.

Jag har jobbat med många olika kategorier här kommer ett urval sådär som jag bara kommer på just nu:

Möbelförsäljare, författare, Paltrullare, handikappkonsult, skribent
Gayjour/skolinformatör(RFSL),
natt/dag/kväll/helger inom all slags sjukvård
Lokalvårdare, montör på Scania, butikschef, Tupperwareförsäljare, fritids,
Daghem, beroendeakuten, arbetsledare inom olika grupper inom vård,
Minkfarm, svinfarm, rävfarm, illerfarm, höns, reklamutdelare, delgivningsman,
Såpaskådis, kontorist, charkuterist på Scan, Reklampackare på Svenska Spel,
Journalist, Butiksbiträde på konsum, Ica,  Vivo, butikschef på Lanthandel i Finland.


Ja-a herrejösses nu kommer väl veganerna springande i sina skinnskor..

Själv anser jag att var och en ska få tro vad den vill bara man inte påverkar andra och är jag vegan så ska jag inte äta djur, använda skinn, päls, men jag ska ge fan i de som jobbar med det för man ska respektera andras företag, egendom och att t ex släppa ut en massa mink är förödande för alla parter.. Stänga av fläkt i hönshus och döda flera tusen höns är ju knappast bra för djuren.

Jamen jag skulle ju skriva om fotvården i Hällnäs, jo jag har klippt klorna på tuppen idag, nu är alla hönorna och tuppen färdiga i sin pedikyrbehandling.

Rosa nagellack nästa eller??  Näää.

Ha en skön kväll!


Kommentarer
Postat av: Vanja

Ett URVAL?? ;)

2009-07-21 @ 22:52:33
URL: http://www.vanjaschelin.se/blogg
Postat av: Lennart

Det är väl ingen större risk att några veganer hittar hem till dig? Du bor ju långt borta i Norrlands mörka skogar!

2009-07-22 @ 18:54:59

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0