Ledig i tre dagar!

Första dagen alltså idag sov jag rätt länge, sen satte jag igång och dammsög, dammtorkade tog ut mattor, skurade golv och det doftar bättre i hela huset.

2 dagar kvar och jag ska göra mer nytta. Är ju både barnfri, hundfri, gräsänkling och ledig från jobbet!
Har ansvar över hönor tupp och fiskar och så mig själv.

Cyklade till Hjuken idag träffade en gammal beknat så vi satt i hennes trädgård och jag blev bjuden på en glass! Tack!

Jag ska nog ta mig en mindre cykeltur ikväll också.

Ha en skön lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: Lars

Vad du duktig du har varit, städat. Jag är nu på väg till mitt extrajobb här nere, är trött. Tittade på röran här nere i lägenheten, skulle också behöva städa, möblera om, hänga upp gardiner osv.

Det får väl bli i framtiden.... För nu måste jag springa iväg till jobbet.

2009-07-19 @ 06:43:34
URL: http://systerlars.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0