Sommarrapport


Dammen i dagsläget har det vuxit upp en del..
Har 10 fiskar i och alla lever så vitt jag vet..


Även näckrosen blommar och tycks överleva


Här gör vi pizza som vi steker på pizzastenen..

Hur får ni sommaren att gå i denna regnsskurar och solstrålar om vartannat och jag har fått en massa bromsbett.

Hönorna trivs och värper ägg och jordgubbslandet har en och annan rodnande gubbe att skörda.
Potatisblasten blommar och idag såg jag en av de första tomaterna i växthuset.


Tillägg:

I Åskvädret innan regnet så skördade jag detta:

Kommentarer
Postat av: maria

så vackert det är

2009-07-17 @ 00:48:49
Postat av: Lennart

Jag var hem till min bror i början av veckan och drack whisky. På vägen hemåt i går hälsade jag på hos en kompis som bjöd på pizza, så jag hade ont i magen i natt! Aldrig mera pizza och Cola! Magen levde om som en galen centrifug, gurglade och lät underligt.

2009-07-17 @ 17:32:35
Postat av: Lorina

Otroligt fint ha du fixat trädgårdsdammen ( visste Ej att du va sååå kunnig å händig!) Ja är lite sotis när jag ser den! Njut så länge sommaren är här men till hösten tänder du väl lyktorna= mysigt! Ha det så bra! Lorina

2009-08-01 @ 16:18:37

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0