Cykla till Vindeln idag?

Cykelväder?

Har lediga dag idag och har tänkt ta cykeln till Vindeln tur och retur.

Nu när jag bloggat om detta så känns det som om jag kan ju inte banga ur detta.
Igår skulle jag göra detta men hitta på många förklaringar varför det inte kunde ske.
Har ju ibland den största folksjukdomen den heter
Latus Maskus och smittar gärna. Eftersom den också sitter i länge så får se om jag kan cykla bort den, vi kanske ses i Vindeln. Det är jag som har cykeln med reklam.
Fick den när jag deltog i TV3 programmet "Lyxfällan".


Ska ha hjälm på mig!


Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Lennart

Mycket bättre att ha Latus Maskus än Rigor Mortis!

2009-06-10 @ 15:20:31

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0