Kondomer 1 kr styck!

Det är maxpris vad man ska behöva betala.
Vad kostar inte alla aborter, könsjukdomar och sist men inte minst
alla oönskade barn samhället?
Inför gratis eller max 1 kr/styck för kondomer i Sverige.

63,- för  10 st är väl normalpriset för kondomer idag.
Vilka ungdomar har råd att köpa de?


Bejaka din köttsliga lusta i sommar men skydda dig!

När det är som värst så har väl i stort sett alla myggmedel med sig i skogen.

När du är som kåtast - ha då kondomer med dig oberoende om du är tjej eller kille!

Så där ja.. Nu ska jag ta en promenad med hunden.

Och nej jag ska inte ta med mig kondomer för det regnar så förbaskat ute och jag har hela 72 mil till min älskling..

Kommentarer

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0