Bokade resa igår!

Åhhh  så härligt ska åka till Maldiverna på en lyxresa med all inklusive 4 stjärnigt hotell en vecka!
Kostade 14.850,- tog till och med flygmat och nu ska jag bara njuta.
Here I come!  Närheten till nakenbad och dessutom åka ensam bara njuta och vila.
Jag är desperat och jag tog till ett kontokort som jag gömde för Lyxfällan med en kredit på 65 000,-
Nu skiter jag i min ekonomi.. så det så!


Härligt - eller hur???







Tyvärr inte sant - det vart tågresa till och från Stockholm på min lediga vecka.
Vad gör man inte för att träffa mannen i mitt liv.
Han bokade och betalade - han längtar efter mig.
Men jag ska vara extra kärleksfull och hoppas på att han inser att han och jag kan åka till Maldiverna kanske och njuta av sol värme och all inklusive och närhet till nakenbad..
Puss på dig min make!

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

Hej kära bror ! Hjärtat hoppade till när jag såg resan till Maldiverna. Pust att det bara va skoj Men kul att du kommer till Sto. Kan vi inte träffas en lten stund då ?????? kram

2009-03-25 @ 12:53:25
Postat av: Lizaloop

jo jo jo jo jo

Å du lillsyrran, vill du träffa din bror får du faktist komma hit ;)

2009-03-26 @ 12:17:56
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Liza Roos

Din luring!!! Liza R

2009-03-27 @ 17:03:25

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0