Första veckan i Västerbotten avklarad

Ja-a gott folk, nu har jag bott här en vecka.
Om sanningen ska fram känns det som 2 månader.
Beror dels på att jag jobbat mycket, det har hänt mycket
jag har inte hunnit med det jag tänkt,
sovit bra vissa nätter oroligt andra nätter,

Nu har jag en kväll för mig själv och då
tänkte jag att jag skulle dricka ett glas vin

Fick 2 flaskor vin från mitt förra jobb och tänkte jag skulle dricka ett glas ikväll.
Öppnade flaskan tog fram finglasen och hällde upp....

Rött!!! Oj det var jag inte beredd på..

Men det var mycket gott - det är bara det att
jag tål inte rödvin - eller gjorde det ej
Har egentligen inte druckit rödvin på snart 30 år.
Smuttat LITE kanske men nu vart det ett helt stort glas och jag känner mig varm inombords.

Idag har det regnat och blåst och snön smälter.
Har ishalkbana på gården!

Imorgon kommer Lars syskonbarn hit på besök! SKOJ!
Undrar bara vad jag ska bjuda på - det är liksom lite tomt
på matfronten för så många men jag hittar väl på nåt.

Skoj ska det bli i alla fulla fall!

Ha en bra fredagkväll

Vet ej vad som skedde men detta blev ej publicerat så jag laddar upp det på nytt.
För övrigt har jag vaknat nu kl 0445 med migrän så jag dricker kaffe och äter mackor


Kommentarer

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0