Måndagsrapport från Lappmarken

I morse fick jag äntligen bredband, telefoni och DigitalTV inkopplat.
Just nu håller jag på och försöker reda ut alla sladdar och se vart alla mackapärer ska vara.
Nåja det fungerar med bredbandet och jag har pratat i telefonen så nu är det bara TV jag inte sett om det fungerar..

Lisa var snäll och skjutsade mig till Vindeln, startade med lunch på hotellet!


Älven var isig men forsande!


Sedan for vi till apoteket (jäklar kom på att jag glömde köpa alvedon - farao!)hämtade ut receptet, vi var också och kollade på Challis hus de flyttade in i helgen. Fikade där och gick husesyn samt att jag fick hålla i 2 bäääbisar!

Under tiden fick Linuz och Jezzie prya i Frodos hundgård..

När jag kom hem så ringde jag Lars han var ledsen i ögat idag.
Ringde senare Robert och han var inte på topp
kanske saknar de mig  - vem vet?

Nej dags att dra fler kablar i huset!

Lars är visst med JuddyIKEA..   LITE avundsjuk blir jag..

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Vad är väl ikea mot en tur till vindeln.........

alvedon finns det gott om här, bara å komma å hämta från apoteket hällnäs ;)

2009-03-30 @ 20:18:40
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Lennart

Har tänkt att jag måste åka upp till norrland snart och se mig omkring. Det är alldeles för länge sen jag var där, känner att jag måste se pappas och mina släktingars hemtrakter någon gång i vuxen ålder.

2009-03-30 @ 20:40:15
URL: http://trannel.blogg.se/
Postat av: Mötley Annika

Såklart dom saknar dej , men vi e glada att du e här :)

2009-03-31 @ 16:34:49
URL: http://www.motleycrue.blogg.se.

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0