Tack Lisa o Peter!

Tack för att ni ställer upp och hjälper era vänner i nöd och lust.
Om alla var som ni så fanns det väl inga världskrig.
Lisa har idag varit hit och strykit gardiner och varit smakråd.
Peter har hjälpt till och dessutom kom de hit med en bokhylla åt mig.
Jag får fortsatt låna stekpannan av de och de fick tillbaka besticken jag lånat för mina egna är nu här.
Tack för att ni skjutsar mig till Vindeln emellanåt så jag får mig en hamburgare eller kan veckohandla så jag har mat.

Imorgon är det planerat att vi ska åka till stan - jag och Lisa.

Vi har tänkt kolla in en soffa de ska köpa om de får sin såld.
Jag ska få gå på secondhandaffärer och kolla om det finns något att komplettera mitt hem med.
Saknar kökslampa, blomjord och en karl.

Kommentarer

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0