Morgonpigg

Kanske inte helt utan orsak ;-) men jag steg upp 03.27 idag satte på kaffet och vips så är det ett yrväder som är ute på morgonpromenad i byn..  Nej inte jag nej nej jag hade ju gjort upp eld skulle duscha.
For en sväng till Umeå och sen for jag till jobbet.

Har nu hunnit käka lite exklusiv radhusbiff till lunch..

Ha en skön fredag.
Själv funderar jag på att eventuellt ha en kväll framför TV:n.
Eller??


Hittade denna bild på min dator... vem det nu kan vara????


Grattis L8 på din dag idag även Morgan fyller år..

Kommentarer
Postat av: Lennart

Tror våra stilar på bilkörning skiljer sig något. Jag sitter avslappnat tillbakalutad (som i en skön vilfåtölj), med högerhanden lätt på ratten, vänsterhanden vilar på dörrarmstödet och så gasar jag på ordentligt. Kom på att jag skulle ju maila lite fler bilder, ska ta och göra det i kväll.

2009-05-29 @ 13:13:54
Postat av: Stina

hu kan tu ha ande bildin då? haha, måst ju va 3 år sedan ede :p



fyfan va fult! :p

2009-05-29 @ 18:29:45
URL: http://staaaijnas.blogg.se/
Postat av: Tant M

Till Umeå! Utan att hälsa på?

2009-05-29 @ 20:34:11
Postat av: Liza Roos

Hejsvejs! Många kramar till dej din lille plutt.

Fortsätt att blogga, det blir så jag glad av i allafall.

2009-05-29 @ 22:43:00
Postat av: Micke

En tv-kväll är det bästa sömnpillret... gott.gott.



Puss o kram...(hälsa gubben)

2009-05-30 @ 15:42:04
URL: http://beckfjall1.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0