Var hos mina grannar igår kväll - drömde inatt

De har en så söt bäbis, nästan så man skulle kidnappa honom.
Ni vet ju hur det är - det man gör på dagen kommer oftast igen på natten.
Inatt har jag drömt om bäbisar hela natten.

Men samtidigt så har jag drömt att jag varit i Vasa skärgård.
Pappa var med - han dog för snart 6 år sedan.
Det var rullstolar det var omoderna möbler och trångt och jäkligt..

Förra natten drömde jag att jag körde på en 50 väg. Helt plötsligt blev det en 200 km/h väg jag gasade på allt vad jag kunde och efter ca 50 meter blev det 30 väg..

Måste ju betyda att jag ska ta det lugnt.

Det borde jag göra idag - har nackspärr.
Men jag ska ju gräva upp en buske och en massa häckskott hos en granne.
Sedan ska de ju grävas ner också

Dammen började jag rota i igår idag är den grusig och ofräsch - jäklar!

Ska nog starta upp i 200 km/h nu.. fast först ska jag dricka mitt morgonkaffe

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mia

Kan du inte starta lugnt och öka sen???? Näää, förresten, glöm det... ;-)

Kram Lucas, hälsa mannen i ditt liv!

2009-05-24 @ 09:57:57
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Micke

Utan morgonkaffe försmäktar vi på denna ö, som Pippi sa en gång i tiden.



Kram till dig :)

2009-05-24 @ 12:02:40
URL: http://beckfjall1.blogg.se/
Postat av: Lennart

En natt den här veckan drömde jag om att jag samlade på fjärrkontroller (det låg drösvis i bostaden) plus att jag flyttade. Vad sjutton betyder det egentligen? Ska jag flytta kanske? Eller om jag flyttar måste jag köpa nya fjärrkontroller? Eller har jag bara fått fnatt?

2009-05-24 @ 13:04:54
Postat av: Liza Roos

Drömmar är mystiska. Jag drömmer att jag ska till nån och håller på å missa bussen, cykeln är trasig det är bara hinder hela tiden. Jag kanske bör hålla mej hemma jämt, Fint du håller på att göra med dammen. Det ser fint ut på tomten. Kram på dej Liza

2009-05-24 @ 22:28:37

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0