Vadslagning om döda och utröstning

Vilken dag.
Först läser man om vårdpersonal som slår vad om när boende ska dö.
Sedan hur de glömmer bort att se till döende som sedan glöms bort och dör ensam i fosterställning samt sist men inte minst är så likstel att man inte kan ta hand om liket på bra sätt.

Nästa rubrik om kistbärare som är så fulla att de tappar kistan först i kyrkan sedan ner i graven med locket upp och ner med kistan på högkant.

Å så stackars sjösjuke Jonny som blir utröstad. Fast det var väl inte så svårt att räkna ut. Däremot att bilda pakt borde vara förbjudet, hela sporten försvinner ju!

Jag var en av de som anmälde mig till Expedition Robinson första året det gick.
Skickade med ett bra personligt brev, ett ganska så kul foto och vem gick förbi kön om inte självaste Kent Larsen från Lycksele.
Tänk vad svenska folket gick miste om.. mig skrikande bland ormar och spindlar..
Nåja skitsamma - Lisa såg ju till att jag hamnade i blickpunkten iaf..
På gott och ont.

Nästa gång jag ska vara med i TV så blir det förmodlingen i nån dokumentär med svårt sjuka i livets slutskede på en av barackerna som är uppställda vid nån hög ravin där de stjälper ner mig för att besparningarna inom vården är just ättestupan..


Kommentarer
Postat av: PJOLTAS

Ja, synd att du inte kom med. Pjoltas kom med till "Farmen" men stoppade i sista sekunden av en URSINNIG ny flickvän. En riktig utskällning fick jag av produktionsbolaget. Ångrar mig idag.. Då tjejen visade sig vara en riktig backstabber.

=)

2009-11-22 @ 16:42:30
URL: http://www.pjoltas.se

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0