"Hemma igen"

Ja då var den resan gjord, kommer hem till ett hus med värme nybakade muffins och en 2 glada hundar!
Dottern har en kompis här och vi äter tomtegröt och äter skinkmacka.

Har jobbat ikväll och nyss packat upp.

Nere i "storstan" hann jag som vanligt inte med allt jag tänkt mig, men träffade syrran systerdotter, morsan, en jobbarkompis, grannar, hann vara på en Ålandskryssning.

Såg en skymt av Christer Sjögren faktiskt.. Yihaaa..  (skojar det var nog mera jaha...)

Träffade sonen med sin fästemö och såklart min käre make.
Han gav mig kiropraktik och känns mycket bättre.

Fick se storstan lite och åka bil, tunnelbana, bussar och pendeltåg.

Höstlöven prydde den mesta delen av staden och stressen resten av delen.

Lämnade staden med blandade känslor.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen "hem" igen.. Du glömde hälsa på bror och svägerska när du va i stora staden... :-(



//Svägerskan

2009-10-28 @ 10:01:51
Postat av: Daniel

Dunåde om du inte bjuder mej på muffins pojk!

2009-10-28 @ 14:01:48
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Lizaloop

en kompis???

2009-10-28 @ 15:11:21
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0