Undrar om gaspedalen försvann?

Eller står jag och stampar på bromspedalen?
Verkar som om bloggandet är under uppehåll eller har upphört.
Nej så kanske det inte är, det är bara det att det är sommar och då har man annat för sig!

Igår var jag till Umeå.

Såg detta hann snabbt ta fram kameran innan det skiftade om till grönt.



For till nakenbadet men där blåste det och solen höll sig bakom molnen så jag for vidare efter en stund på bryggan


Det blev lite matinköp och sedan en fika hos min dotter och hennes pojkvän i Holmsund.

Jag och dottern for hem till Hällnäs.

Idag har jag huvudvärk och har ändå tänkt vara nyttig på min lediga dag.


Kommentarer
Postat av: Lennart

Jag hade en släng av huvudvärk ett par mornar, vet inte vad det kan ha berott på. För inte kan väl ölen eller vinet jag drack kvällarna innan ha varit skämt?

2010-08-07 @ 19:15:27
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/
Postat av: Mi Eberhardt

Sv:

Okey. Tack ändå. :D Mvh

2010-08-13 @ 00:30:32
URL: http://mieberhardt.bloggplatsen.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0