Tjäna lite extra?!

Hej!
 
Jag har hittat en sajt, där jag tjänar pengar på att köra med reklam på min bil, handla saker på nätet, besöka hemsidor och skaffa nya medlemmar. Det är gratis att vara medlem, så du har faktiskt bara saker att vinna genom att komma med i gemenskapen!
    
Dessutom, har jag chansen att vinna 100kr i deras dagliga tävling, bara genom att jag loggar in på mitt konto. Prova själv och se så lätt och roligt det är.             
 
Klicka på denna länken så ser du vad jag menar:  Länken
   

Om länken inte fungerar, så kopiera och klistra in den i din browser.

 

Ring gärna till mig eller skriv om du har några frågor. PS. När du blir medlem, tjänar jag 25kr :-) 

 
Med vänlig hälsning
Din vän


Kommentarer

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0