Listdags hittades hos bumsis.blogg.se

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Har skaffat  höns och min första kyckling kläcktes fram, har även  slaktat kalkoner vilket jag aldrig gjort förr

2. Höll du några av dina nyårslöften? Slutat avge nyårslöften många år sedan.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja och tyvärr förlorade ett av paren sitt barn :-(

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja bl a 3 släktingar till min man inom en kort period

5. Vilka länder besökte du?
Estland och Lettland

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Mer lön!
Vara mer med min man - vi är särbos nu - resa till varmare land

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
16 mars - började ett nytt jobb

8. Vad var din största framgång 2009? Lärt mig en hel del om hemslöjd och det är spännande

9. Största misstaget?
Jag gör inga misstag - jag skaffar mig erfarenheter!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ont i rygg och axlar som aldrig förr
 mer migrän än vanligt

11. Bästa köpet? Husköp för 50 000,-
 
12. Vad spenderade du mest pengar på? Hönseriet och husköp

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Miljonvisnten på Lotto hade nog gjort mig glad
men tyvärr nää ingenting..

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Michael Jacksons "Thriller"

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har haft det sämre och bättre
så jag ska inte klaga

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Nytta

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Inköp

18. Hur tillbringade du julen?
  Med vänner

19. Blev du kär i år? Blev smått förälskad men det gick över och gjorde kärleken till min man starkare


Hittade fler hos Lettenströms så det blev lite tillägg...

20. Favoritprogram på TV? Grey´s anatomy

21. Bästa boken du läste i år? No tears för Queers

22. Största musikaliska upptäckten? pass

23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Snart 1 år sen jag fyllde, jo jag fick ju 6 vinglas, en lampa, pengar jag minns ju inte..

24. Något du önskade dig men inte fick? Näe brukar sällan önska mig nåt i present

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
 Vi brukar gå ut och käka så det gjorde jag nog.. men joo jag blev firad på jobbet eftersom jag jobbade kom jag på nu..
 
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Joo  önskar jag haft bättre ekonomi den rasade i botten 2009

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Aldrig behövt tänka på min klädsel jag bor ju nuförtiden på landet..

28. Vad fick dig att må bra?
Mycket frisk luft ett bra jobb och nyfunna vänner och sist men inte minst återfunna vänner

29. Vem saknar du? Mina barn och min man eftersom jag bor ensam för tillfället

30. De bästa nya människorna du träffade. Har träffat många nya människor - eller ska man säga även gamla vänner som blivit som nya vänner..


Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken härlig lista, Lucas...Speciellt den sista punkten...mmmm....

2010-01-04 @ 17:09:55
URL: http://www.matmia-blogg.se

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0