Nytt rekord - KAOS!!

Har kommit upp i ett nytt rekord som jag absolut inte spanat efter!
Har gått upp i vikt och så här mycket har jag ALDRIG vägt förr!
Har dessutom krympt en centimeter i längd!

Så Jag som är 175 cm kort/lång
Har gått upp till 88 kilo!
När jag var 176 cm så vägde jag faktiskt så lite som 58 kilo,
då mådde jag inte bra, ( BMI 18,7 då)
(BMI 28,7 nu tror jag om jag räknat rätt.)
men det gör jag inte nu heller!
Ska väl skylla på min särbo!
Tröstäter för att jag saknar honom så!

Upptäckte även att magen har breddat sig framåt så jag ser faktiskt inte ens min "apparat"!
Och den är inte stor, inte heller liten, utan alldeles normal.
Men de säger att den inte krymper eller växer med åldern utan den ser mindre ut om man går upp i vikt..
Hallå! Dags för en bantningskur tror jag.
Har laddat ner ett fasteprogram, som jag ska börja med fredagen den 29 januari med,
då har jag tre dagars ledighet så jag kan vara på dåligt humör ha huvudvärk osv..

Här kommer en bild.
OBS! Varnar känsliga tittare för en inte barnvänlig bild.




Kommentarer

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0