God Jul och Gott Nytt År!

Jag har rätt fullt upp men nu är i alla fulla fall julen snart här!!

Hoppas ni varit snälla så ni får ett och annat paket.

Jag har fått en julklapp redan och det var ett presentkort hos en tatuerare i Lycksele.

Jag och min make är lite mindre givmilda mot varandra i år ska vi inte ha julklappar till varandra för vi har ju redan varandra och nåt finare kan man inte få!
Äsch nu var jag sådär hemskt romantisk.
Vi har köpt sommarstuga, nya sängar och så ska vi ju ut och resa så vi tycker det räcker nu!

Ni som inte visste det så kan jag ju informera om att vi åker bort på en veckas semester till Spanien.

All inklusive och ett 4 stjärnigt hotell, jag har bott på det stället förrut och det var LYX!

Alltså måste ju även Lars få känna på detta ställe.

När vi nu liks är bortresta så passar jag på att fylla år.

Jo jag vet att ni tycker jag ser ung ut men jag fyller faktiskt jämna år och det sker ju bara vart tionde år och nu är det dags. Jag fyller gubbe det är visst 30..

Här kommer en bild på vår stuga!


Detta var i somras med alla träd och sedan har vi flyttat dit en stuga på 24 kmv..



Så till sist

God Jul!


Kommentarer
Postat av: Mia

GOD JUL goding!!! Och naturligtvis detsamma till Underbare Lars...

2011-12-21 @ 20:58:04
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: lizaloop

god jul!

2011-12-21 @ 21:43:30
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Micke

God fortsättning på julen Lucas...! Kram

2011-12-25 @ 12:26:07
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0