Testat Rydbergs B-sås med chili via smartson

Jag valde Chili B-sås, dels för att jag ville prova nåt nytt dels för att jag hade kött hemma som det skulle passa bra till. Förväntningarna rätt matta "tänker att det finns väl inte nåt som är speciellt. Men Jösses GOD!

Fick mer smak och när min partner såg den så kollade han direkt om han fick käka den eftersom han kolhydratbantar. Men se Chili gick bara bra! Köpte en grill utöver också men den innehöll kolhydrater.

Delade glädje dubbel glädje, Åt den igår och den var mycket god!

Så den blir det flerköp av! Fanns också på första butiken jag besökte.

Så TACK det var en nyhet och den kommer att finnas i vår kyl ofta! Särskilt inför kommande grillsäsongen!


Kommentarer
Postat av: helene

ja, den resan glömmer man inte snabbt! okej, vad roligt, lycka till då :)

2011-03-24 @ 10:10:21
URL: http://maljadeed.blogg.se/
Postat av: Cina

Ojojoj... det här skulle man inte läsa innan läggdags.. Blev jätte hungrig.. Hoppas ni har det gott på alla andra sätt också..

2011-03-31 @ 22:45:13
URL: http://hissen.blogg.se/
Postat av: Lennart

Jag är inte mycket för sås, däremot gillar jag citronpeppar, gärna på stekt lax.

2011-04-10 @ 16:44:43
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/
Postat av: Cina

Finns också på FB om du har lust att lägga till mig. Maila så får du hela namnet att söka på



Ha det gott

2011-04-11 @ 22:10:19

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0