Länge sen sist nu igen!

Jag har blivit så gammal så grå och totalt tråkig!

Ledsen men jag får se om det blir några fler blogginlägg eller om det bara är en paus.

Jag kollar sällan på bloggar, jag gissar att facebook är boven i dramat. Där är jag ju jämt - nästan.

Sen senast har jag hunnit ha semester, varit till Bulgarien med min man på en "allinclusiveresa", har inte kvar några ankor, en hel del kycklingar är också borta, vi har köpt en sommarstugetomt, båt med motor och där har vi ätit surströmming.
I helgen var vi på bröllop.

Min dotter har klarat teoriprovet på körkortet. Snart kör hon upp.

Jag har haft besök fr Finland, frysen fylldes med bröd bullar och grisar.

Jag tog en paus i pluggandet och denna vecka börjar det igen, känner mig inte alls manad.

Vår tik har löpt och jag säger det igen, skaffa inte en hanhund och en tik i samma hem om ni inte planerat det med gnyende valpar och mer gnyende.. De har inte parat sig.. men oj va less man blir på en piipande hanhund.

Här kommer lite bilder..


Vår tomt från sjön huset är en lada...


Lyckliga lars med sin kebab från "The mushroomhouse" i Bulgarien



Jag VET jag ser dåligt!


Stenig är min stig på livets väg


sköt om er!

Kommentarer
Postat av: Lennart

Då jag bodde i Enköping så var det en grannfamilj i trappuppgången som hade två schäfrar, en tik och en hane. När tiken löpte så hördes det lång väg hur hannen ylade. På nätterna hördes det ofta långa, långa ylanden.

2011-09-10 @ 19:29:13
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0