Tiden går

Alldeles för fort när man har trevligt..  eller beror det på åldern? Nyss var det ju oktober och snart är det maj!!

Men jag fattar inte riktigt vad som är i görningen? Slutet av april, i maj ska man väl klippa gräsmattan? Men här snöar det ju?? Hallå sluta med deodoranter, avgaser och köra bil det där ozonlagret gör ju att det blir så här??

Men så här är läget idag..

På fredag ska vi till sonen i Södertälje.. På söndag en kryssning till Tallinn. På tisdag eller onsdag åker vi hem igen.

Vad händer? Jo tiken börjar löpa.. attan.. så vi får väl se hur allt blir.

Hönsvakt har vi..

På onsdag ska Lars besikta bilen.. i Lycksele, förhoppningarna var att vi skulle kunna ha på sommardäcken då.. jo jooo..

Kommer att byta arbetsgivare men inte arbetsplats, så snart får jag högre lön.
Men så är det ju - det är bra med konkurrens.

Jag har hoppat av pluggandet. Kände att det gick så himla långsamt och det tog en massa energi.

Nu har jag då gjort ett litet inlägg här, hoppas  det blir mer av detta.


Kommentarer
Postat av: Lennart

Månaden maj gillar jag, då är det dags att frossa i härligt god tysk sparris. Så blir det så härligt varmt och grönt igen. Mamma och hennes Sune for iväg på en kryssning till Tallin i dag. Kanske ni åker på samma skepp?

2012-04-29 @ 18:45:10
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/
Postat av: Micke

Plugga är ju kul...men som du skriver...det tar ju kraft från andra grejer.



Hoppas ni hade kul i Tallin...tror jag läste på FB att det var så ;)

2012-05-06 @ 10:26:47
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0