Jag har blivit gammal och grå

Men vad gör det då man får så fin uppvaktning?

Först blev jag uppvaktad av min son genom en massa Euro och en T-shirt med text..

Fritt översatt till "Jag är inte 50 år utan en med 32 års erfarenhet som 18-åring!

Hos släkten i Södertälje blev jag uppvaktad med god middag och mer Euro.

Sedan for jag och Lars till Fuerteventura på en veckas semester med all-inclusive.
Vädret var inte det bästa men vi fick oss lite färg och mat.


När vi kom hem så hade Lisa och Annika gjort frukost hemma hos oss och väntade på oss tidigt på morgonen.

Jag anade lite oråd och tänkte att nu har de tapetserat hallen åt oss eller liknande.

Men näää jag såg ingenting särskilt.
Lisa sa att hon skulle hämta sin present åt mig, hon gick ut men kom in igen och sa att jag fick komma och bära den själv för hon var rädd att den skulle gå sönder, (jag tänkte - en stor spegel???), jag gick ner mot källaren då började hon filma med sin mobil...

hmmm

Behöver jag säga nåt mer???

TACK!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Gläds fortfarande med dig för det där...så himla roligt, Lucas! :-))

2012-01-29 @ 11:15:55
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Carina

Än en gång GRATTIS till din dag och den oerhört uppskattade gåvan du fick - bastun. Så härligt att se filmklippet för jag blir lika glad, rörd och lycklig som dig!!

2012-01-29 @ 12:08:49
Postat av: Micke

Härligt.....det var riktig glädje det...kram till dig o gubben din :)

2012-01-29 @ 15:58:12
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Lennart

Grattis till dig! Vilken härlig present du fick. Den bastun ser nästan ut som den jag bastade i då jag firade nyår i Uppsala.

2012-02-08 @ 18:38:36
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0