Ärtsoppedagen

Det finns två saker jag inte klarar av
Ärtsoppa och Falukorv

Ärtsoppan är för fläsket..  så vegetarisk ärtsoppa går bra.

Falukorv - nej tyvärr, jag äter i stort sett bara finsk korv.

Har ledig dag igen. Hoppas den blir bättre än gårdagen.
Har sovit oroligt inatt en massa mardrömmar.

Vaknar av att min man och son är uppe men somnar om.
Blir väckt av telefonen - extraknäcket ville jag skulle jobba, men jag sa nej. Har ju knappt sovit idag och känner mig inte helt fräsch. Eventuellt är jag på väg att bli förkyld eller så fryser jag fortf sen igår.

Jag har tömt diskmaskinen och fyllt den igen, funderar på VAD jag ska pyssla med nu - lägga ut saker på tradera kanske? Garagerensning? Plocka ihop bokhyllan som grannen köpt?

Som du ser så hinner jag ju inte jobba extra idag.
Lars tog busskortet så jag är låst vid hemmet just nu.

Vi är utan mat hemma.
Äter för mycket ute så jag sa igår att vi ska nog börja med matsedel för det blir för dyrt med att äta ute så fort fantasin tryter.
Men någon ärtsoppa blir det ju inte idag.

Ha nu en skön dag du!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

ja sluta bums med ute ätningen du, lägga ut mer på tradera lät bra, du får väl länka från bloggen oxå när du gjort det, så fler hittar dit!

2008-12-11 @ 10:34:58
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Sotarlena

Ärtsoppa som är så gott. Falukorv är också okej. Glöm inte länka till dina saker på tradera annars hittar jag inte dom.

2008-12-11 @ 18:15:56

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0