Ledig dag idag..

Dricker kaffe, varit ute med hunden, chattat med dotter och make, funderat över livet
läst bloggar, ätit pepparkakor, funderar på att ta en promenad eller cykeltur och posta lite traderapaket..

Hur tillbringar du din måndag?

Jobbar sedan resten av veckan så jag tycker mig ha rätt att ta det lugnt idag.

om ni kollar på tidigare inlägget media-kändis eller media-bög...

Ja det ser ut som om jag ska till Hollywood snart.
Typ:

"My names i Bond - Lucas Bond"  stuntfilm nästa...

återkommer i ämnet - om jag överlever stuntet vill säga


Kommentarer
Postat av: Mia

Urtjusig bild, du! :-) Har du bestämt om du kommer upp?

2008-12-01 @ 17:17:19
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Lennart

Min måndag har inte varit särskilt speciell, har jobbat och efter lite surfande nu ska jag träna. Tror jag ska sätta mig framför TV:n med en öl sen.

2008-12-01 @ 19:43:58
URL: http://trannel.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0