Rapport 2

Har det bra - och traffar manga nya manniskor som har koppling till Langtrask Ektrask och saklart folk som kommer fran Finland eller jobbar pa Axelsbergs gruppboende..

Sa kan det vara..
Det har regnat ordentligt 2 kvallar och det ar mestadels mulet.
Men jag har det bra.
Har promenerat i morkret fr Hotellet till Corralejo drygt 5 km..
Bussen den sista hade gatt och jag tar taxi hem inatt.
Ska pa gayklubb och nu innan sitter jag pa internetkafeet och dricker en ol.
L8 - lessen men du maste ju vara aspackad jag dricker inte en ol at dig utan dricker ol hela tiden.

Har roda ogon och var bakis imorse efter en het natt pa diskogolvet.

OlhavarLucas eller DiskokungLucas you name it I am it..

Hoppas ni har det bra.

Marro sa att det snoar i Stockholm.
Idag ar det "Alla hjartans dag"  mycket karlek till er alla fran mig.

Kram Lucas

Saknar dig Lars!!

Kommentarer
Postat av: Tant M

Det finns annat än öl att dricka. Spanskt vin är gott. Lilla A brukar även beställa Hola, Hola, Coca Cola!
Kul att höra att du har det bra. Inte ett dugg avundsjuk...

2008-02-14 @ 22:59:23

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0