Nattmöte

Är på jobbet kan ej somna vilket inte alls är ovanligt. jag jobbar på en gruppbostad med personer med utvecklingsstörning. Vi har sovande natt och det innebär i stort sett att vi får sova mellan ca 23-07 på helgerna.
Jag brukar lägga mig somna och vips så är jag pigg och ligger och tänker och funderar.
Nattmöte utan kollegor.
Nåja det är inte så farligt nu inatt men ibland så ska jag ju jobba till 14.00 och ha ett personalmöte 12-14 innan jag går hem. Då är man trött.
Min make jobbar också inatt.
Fast han har vaken natt och det betyder att han somnar ca 8-9 tiden på morgonen hemma och stiger upp ca 18.00
Jag tycker det skulle räcka om han sov till 14.00.
Men nää..
Hans arbete är inte ens fysiskt tungt utan han sitter i telefonjour.
Beroende på vem han jobbar med så tycker jag mest att han berättar om gourmetmiddagar de sitter och äter på nätterna.
Så har han det.

Kommentarer

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0