What a beatiful morning or is it??

As you know
"The only english I can I been learning by looking at Dallas on TV, sorry it was many years ago.


Vaknar med huvudvärk, Lars sitter och röker på loftgången och kaffet är slut...

Kopplar Linuz går till vår butik och köper kaffe, som extra bonus köper jag en glasstrut åt mig - Lars vet inte det.
Han kollar heller aldrig min blogg så det lär bli en hemlighet.

Telefonen har ringt hela morgonen och jag ska nu starta operation "Storrensning"  tvätta diska och sortera...

Imorgon får vi hit folk och då borde det vara lite ordning på torpet..
Idag kommer Lars brorsdotter på besök med avec.

Nej dags att röra om i grytan..

Kommentarer
Postat av: Mikael

Ja, sen det där programmet på TV ang pensionssparande o fonder mm så har jag dragit öronen åt mig när det gäller sånt.

Allt handlar väl egentligen om att bankerna ska tjäna pengar.

Sparar hellre i madrassen, det känns säkrare i dessa tider!

Ha de bra!! :)

2008-07-22 @ 12:07:11
URL: http://beckfjall1.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0