Sovmorgon och underbart väder

Alltså solbad utan kläder..

Jag har varit ute med hundarna och ser i all denna sommarvärme
hur alla blommor i rabatterna torkat ut.
Skogsbränder härjar.

Jag som tänkt fara till Australien nån gång i mitt liv men med denna värme
och dessa klimatförändringar så blir väl Sverige ett nytt Australien.

Sand öken och doktorer i flygplan.

Skola genom radio och en massa pungdjur och såklart koalabjörnar hängandes i buskarna.

Jag vet jag vet jag har sett för mycket "Doktorn kan komma".

*packa badväskan med dryck och starta mopeden*

Kommentarer
Postat av: Peter

Men det finns väl pungdjur isverige också, kolla bara nästa gång du är på nakenbadet

2008-06-02 @ 11:04:23
Postat av: Lucas

Peter! Vad säger du??
Då har jag MISSAT nåt ser bara en massa ormar.. slingra sig i buskarna..

2008-06-02 @ 11:10:16
Postat av: Lizaloop

australien, där finns bara ormar...

2008-06-02 @ 18:53:12
Postat av: Xena

När jag var liten skulle vi flytta till Australien. Tyvärr hann pappa i sista sekunden få ett jobb här i sverige ist.
Iof kanske det var bra med tanke på klimat o annat.
Idag ska jag mest sitta på altanen o ta det lugnt.
Har klantat till det o är lite handikappad just nu.

Mailar dig senare idag om augusti..

Kramar till dig, maken och voffsingarna

2008-06-03 @ 09:28:02
URL: http://stollan.blogspot.com

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0