Fisk i ugn, hundar rastade arbetsdagen slut men jag då?

Helt trött och slut och huvudvärk..

Vilken dag, man kan säga möte från 10-16 fast i olika positioner.

Nu ska jag resten av kvällen antingen ligga i soffan och se frånvarande ut eller fara till IKEA och shoppa loss.
VAD skulle du göra om du kunde bestämma vad som helst just nu??


Tant M:  Joo nog kan du följa med - du kan ju hålla reda på Hello när jag solar då??
IceLady:  Lars sa han skulle ta det på företagskontot, nej nej jag skoja jag tar det där blåa kreditkortet denna gång..
Xena: Helt underbart att få åka bort..ha det så bra med voffsingen och särskilt skoj i sommar i stugan

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

haha jo jo åk och shoppa loss du!

2008-05-07 @ 17:57:42
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Xena

Skulle behöva ett o annat från IKEA jag också men va tusan.. Verkar va mer mal än pengar i plånboken denna månad..
Får roa mig med att ut i trädgården o slåss med trimmern en stund ist...

Ha det gott
Xena

2008-05-08 @ 09:14:22
URL: http://stollan.blogspot.com

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0