Syrran varit på besök, likaså Astrid och så har jag cyklat omkull!

Syrran ville fixa till håret..


Lars fixade till hennes hår..


Han gjorde Lina också fin!

Vi hade kul!

Syskonkärlek!

Hoppas det inte dröjer dryga fyra år till nästa besök!
Oftare kan man väl komma och skratta med brorsan sin??





Chokladbollstillverkningen i full gång!


Cyklade ikväll kom upp i fart hann ej bromsa flög över styret landade och stötte benet.. aj aj aj!

När jag var liten hade jag mycket svårt för att lära mig cykla - bromsade genom att cykla mot husväggar..
Min syster knuffade en gång mig så jag föll med cykeln i en rosbuske med massor av brännhäxor, jag hade endast simbyxor på mig..
Jag ska nog sluta cykla..

Må gott ni som tittar in här!

Nu ska jag jobba natt några nätter framöver..


Kommentarer

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0