Söndagmorgon

Oj vad tiden rinner iväg fort!

Fattar inte hur man ska hinna med.

Igår var det jobb för mig och Cafe här i Hällnäs för Lars
Han hade minst sagt fullt upp.

Idag blir det jobb för mig men ledig imorgon, ja ledig å ledig
det känns som om man aldrig är ledig så länge man har djur, hus och man.

Igår var det 7 år sedan min pappa dog och det känns overkligt på många sätt.
Jag har hans pälsmössa och den har jag haft på mig mer än vanligt på sistone, känns lite tryggt att ha "pappa" med sig lite överallt. Har även hans päls som hör till men den är så tjock och man blir otymplig.

Vår tik löper och hanhunden är olycklig och vet inte hur han ska bete sig, han skakar,
han gnyr och hon gömmer sig hela tiden.

Tur att vi människor har en annan slags löpperiod, dvs vi vill hela tiden!

Annika tog ett fint kort på min man igår på Cafeet, jag hoppas hon inte har nåt emot att jag publicerar den.

Älskar dig Lars!



Hinner jag inte blogga nå mer så önskar jag alla besökare en




God Jul och Gott Nytt år!

Den-där-Lucas

Kommentarer
Postat av: inger

underbar bild, vilket smaskigt utbud för en som ska tänka på vikten, kram er alla!

2010-12-19 @ 12:33:12
Postat av: Lennart

Väldigt vad mycket godsaker det var uppdukat där, jag vet inte vad jag ska börja med? En bit smörgåstårta med mycket kladd i och en slinka ovanpå, nej förlåt, skinka menar jag ju. God jul.

2010-12-19 @ 14:33:50
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/
Postat av: Mötley Annika

Ingen fara Lucas :) kortet blev jättebra kram

2010-12-19 @ 15:33:12
URL: http://motleycrue.blogg.se/
Postat av: sotarlena

Synd vi inte kunde komma och smaka på smörgåstårtorna. Vi hade annat för oss liks. Hoppas dt blir nån annan gång. God Jul & Gott Nytt År.

2010-12-19 @ 17:06:42
Postat av: Anna

Herregud vilka läckerheter :) en sån där skulle man kunna starta dagen med ;)



(smörgåstårtan alltså)

2011-01-06 @ 09:02:37
URL: http://frokendygdig.blogspot.com

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0