Vilket vedbärargäng!

Veden kom kl 08:00

Jag bar konstant 8-17 drack bara vatten, inga måltider. gick ner 4,4 kilo!

På kvällen kom Lisa och styrde upp det hela så vi vart ett helt gäng.
Lisa Peter Jonathan Mario Anette Patrik Yasemine Danielle bar som bara den.

Jag drack en massa vodka och till slut kom Lars hem och bar en stund



Så kom då veden på plats.


Tack allihop!
Så skönt att få det bortgjort!

"Gänget" ska vi klippa gräs idag?????

Jag och lars ska till Lycksele och skaffa pass inför vår resa i september.

Kommentarer
Postat av: Lennart

Jag måste skaffa nytt pass snart, det går ut nu i augusti. Kan vara bra om jag skulle råka få ett mail om att släktingarna på andra sidan Atlanten vill att jag tittar dit.

2010-07-12 @ 19:43:01
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/
Postat av: Cina

Hej på er..

Länge sen jag hittade in hit men nu så.....

Skönt att ved eländet är på plats. Vart styr ni kosan i september då? har inte hängt med på ett tag



Ha det gott..

Cina

2010-07-13 @ 09:50:30
URL: http://cinapics.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0