Halloween förfest Fest och sällskapet var bäst!


Lars kan vara för söt ibland

Daniel försöker vara söt

Krister låtsas att olivern är en söt klubba

Lisa är en söt häxa Nettan och Ville är väl lite skraja för häxan

Mor och dotter lik varann men söta ändå!

Den här tanten kom från 5:ans pensionärsjävlar!

En kille från 08-trakten som beter sig som en viking..


Brrr  - läskig kvinna detta! Tror hon försöker förföra mig med sin blick!

Hon är nej jag menar han är ännu läskigare!!!!

Leker han argaleken?? Eller försöker bara se cool ut??

Men hängpattar på vårt party!!!  USCH!!  Dags för uppfyllning av taxöronen

Lisa drack och drack och drack...



Jag la upp en massa bilder på de som klätt ut sig, ingen klädde av sig eller??



Dessutom kom folk outklädda - skärpning!!!
Nästa år så ska alla vara utklädda..


Dessa pojkar  gav mig känslan att vara i en godisbutik
och bara ha kvar pengar till en till godis vilken ska man välja??


Ville var förskräckt av att farbror Lars var så blek...


Jag var förskräckt över att de som vanligtvis klär ut sig kom varken utklädd eller avklädd!!!



Ja-a detta var detta! Tyvärr kom alkoholen in i kroppen och kameran hängde inte med..
Däremot var vi minst 54 stycken hos oss och det var skojigt!
De som jag inte lagt ut här är antingen inte med på bilder eller så var de outklädda,
men alla var trevliga och det här gör vi gärna om!

Ha de BÄST
Vi har haft vår FEST
Var blir det HÄRNÄST?

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Det var riktigt kul!

2010-11-07 @ 15:00:29
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Micke

Såg kul ut minsan!! :))

2010-11-07 @ 15:15:32
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0