Så är livet.. snabbt tar det slut

Tänk er att vara en blomma för dagen..  eller en nattfjäril eller en mygga eller en larv.  eller......

Då slipper man den här perioden som känns så otroligt lång ibland, den där perioden som kallas livet.

Ibland är jag så less på ALLT! 
Vad gör man såna gånger?

Jag är så gudomligt less just nu på allt och alla och krav hit krav dit.

NU skulle det vara så underbart och fly, fara bort och komma hem igen med ny energi.

Märker att jag låter pessimistisk och det är jag emellanåt.

Fast faktiskt så är jag oftast glad.

Utåtsett i alla fall.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lennart

Jag brukar känna ungefär samma sak inom mig många gånger. Ibland funderar jag på om jag inte skulle må bättre om jag flyttade till en ny bostad. Men innerst inne vet jag att det inte skulle hjälpa, det är mig själv och mitt liv jag är less på.

2010-11-13 @ 18:06:15
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0