Åhhhh *suck suck*

Jobbar inatt,
kl är nu 0012 och kl 0540 ska jag stiga upp,
kan inte sova som vanligt när jag jobbar natt.
Sen beror det delvis på att jag jobbat som en "tok" och har inte gått ner i varv.
Hemma sov jag till 09.20 imorse så det gör ju sitt också.
Har varit litet av en vaktmästare på jobbet idag.
Skruvat upp taklampor som saknats och bytt glödlampor lite här och var.
Vi har blivit *upplysta* idag.

Skulle göra hemmapizza i långpanna, till 5 brukare idag,
men fanns ingen pizzamix inte heller jäst så jag gick på vår *mack* och inte de heller hade mix
det blev ett formbröd och varma mackor med massor med gott på.
Alla åt och tyckte nog om det.

Själv hade jag matlåda med mig Vitkålssoppa med köttfärs i sååå gott!

Har haft två arbetskollegor här och de pratade i mun på varann och var helt hispiga..
I mitt inre döpte jag de till *Piff och Puff*
Så nu blir jag bara fnittrig så fort jag tänker på de.

På onsdag ska vi äta julbord genom jobbet,
jag har tagit ut semester för jag skulle egentligen jobba natt då också.
Så nu får jag vräka i mig öl, har tänkt bli redlös.
Kanske jag skäller ut alla och skämmer ut mig
eller försöker förföra nån stackars pojke..
vem vet
KANSKE blir det en rapport här på torsdag eller fredag.

Nu ska jag försöka sova

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.....................     .                .

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha, det skulle ju var det då!
Så du fulbloggar, det var det värsta!!
Jag ska till vindeln och riva tapeter!

2007-12-03 @ 08:50:50
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Ice Lady

Ser fram emot "rapporten", ha ha ha ha...

2007-12-03 @ 14:09:32
URL: http://icelady.blogg.se

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0