Sushi, tröja och intensiv blick


Tommy var hit igår torsdag 6/12 och gjorde Sushi med Lars åt oss..
Jag vet det var Finlands självständighetsdag och vi borde ätit kålrots- och morotslåda..
men jag vek mig för majoriteten av Svenskar i vårt hem..

image71


Det blev jättefina och goda Sushibitar.

Sedan blev det hemfärd för Tommy och vi låg i soffan och såg på TV,

det kom en film om Homomord *Lockbetet* vi började se den och fastnade framför TV.
Hemskt grov film men väldigt öppen för att vara gjord 1980.

Nu är det fredagmorgon och jag har käkar frukost varit och postat ett brev
samt gått en promenad med hundarna.

Jag skurade golvet häromdagen och stänkte klorin på min tröja. Den blev fläckig.
Igår hällde jag klorin lite här och var på tröjan och nu är den nytvättad på tork.
image75
JAG tyckte den vart lite häftig!
Bättre såhär än lite fläckar på magen bara...

image76
Jag vet jag har en intensiv blick...

Kommentarer
Postat av: Lisa

tröjan blev cool, usch så hemskt att ni ska måsta äta sån där hemsk mat, kom hit så ska ni få planka istället...

2007-12-07 @ 11:45:19
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Luna

Jag minns på slutet av 80-talet o början på -90 var det många som gjorde så där med klorin. Särskilt på blåjeans. Sedan kom de stentvättde jeansen o då var DE sååå balla. Men T-shirten blev superläcker tycker jag.

2007-12-07 @ 14:51:27
URL: http://lunanimbus.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0