Hela släkten på en kväll

For på impuls till Södertälje ikväll.
Först till morsan, där var vi ett tag och försökte möblera om i hennes i sovrum.. Jaaa självklart på hennes iniativ.
Därefter snabbt till syrran och lämnade en påse till systerdottern.
Fort som 17 till Coop Forum för att handla, mjölk tandpetare och potatismos.
Träffade broder med fru på parkeringen så vi snackade lite om undulater bredband Paris otrohet och dildotillverkning.
In på Coop tog en kundkorg för att handla LITE.
Köpte mer och släääpade kundkorgen till kassan - ilfart hem och duscha nu ska vi sova.

Joo jag glömde köpa tandpetare och potatismos men kom ihåg en sak av tre och köpte mer därtill

ciao..

Lucas!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Så kan det gå! Jag ska storshoppa på dollarstore idag!

2007-11-21 @ 10:21:35
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: ~Eva~

Bra shoppat ju! ;*)
Morsan blev väl glad som fick assistans, skulle jag ha blivit, blir jag när sonen hjälper mej med dom tyngsta möblerna som ska flyttas om...

Kram!

2007-11-21 @ 21:43:02
URL: http://evasordochbilder.blogspot.com

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0