I morse

vaknade jag 03.27 somnade inte om. La mig i soffan efter en timmes suckande i soffan kollade på TV.

GICK till jobbet från Östberga via Midsommarkransen och vidare till Västertorp. Haft möte hela dagen och sedan gick jag hem via Älvsjö så jag har gått ca 15-20 km.

Nu ikväll såg vi på TV jag höll på att somna hela tiden, trött trött trött.

Steg upp tog ut hundarna och vi funderade på MILKSHAKE på McDonalds. gick förbi vår närbutik och köpte 2 st 2 liters gräddglass en vanilj en hallonglass med krossad choklad.

På vägen hem mötte vi en grannfru med sina tre barn och man och en nyinköpt "vovssivovvovvalpivalpvalp"
Jag vet man låter ju så löjlig men en engelsk amstiff valp de har haft den i 2 veckor.. så söt!

Jezzie ska ju löpa snart så vi har tänkt para henne och då blir det väl sisådär 10-15 små "voffsivalpisar" i vårt hem..

Linuz springer runt runt runt och är livrädd att jag ska lämna honom nu. han är så sällskapssjuk.

SNart snnnnnaaaaarrrrrtttt  snarkar jag


Stirrar stoort för att hålla mig vaken

Kommentarer
Postat av: ~Eva~

Vad roligt med valpar sen! Själv skulle jag nog inte orka, har haft två det senaste året *fnissar trött*

Sov gott Lucas!:-)

2007-11-21 @ 21:40:16
URL: http://evasordochbilder.blogspot.com
Postat av: Lisse

Du ser helt galen ut på bilden
=)
Liza vill ju para Frodo så ni får väl låta jezzie å Frodo träffas..
hehehe

2007-11-21 @ 22:06:58
URL: http://www.lisses.blogg.se
Postat av: Lisa

hrm..INGA valpar med en sån där kamphund, ve och fasa!

2007-11-22 @ 11:36:41
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Auriana

offsivoffsingar är ju bara så mysiga..
Min ligger nu o sussar bredvid i soffan.
Rätt söt även om han inte är valp längre*fniss*
Igår var han hos frissa..
SÅ fin såååå
Ska försöka ta ett kort senare.
Ha det gott
Auriana

2007-11-22 @ 12:49:00
Postat av: Auriana

Kikar in för att se om ngt hänt.
Verkar lugnt.
Hoppas allt är bra med er allihopa.
Mega kram
Auriana

2007-11-24 @ 00:34:44

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0