Idag var det en (o) vanlig fredag - eller?

Vaknar med huvudvärk - vanligt
Går ut med hundar - vanligt?
Äter lite frukost - Vanligt.
Går en lång promenad med brev och bok till och från Årsta - vanligt..?
Ligger i soffan och ser på TV - vanligt!
Åker till Brandbergen med min man - vanligt - (nej andra gången i mitt liv..)
Gör middag - vanligt
Ser på TV igen - vanligt
Lars lånar min bil - vanligt
Han skjutsar mig till Agneta - ovanligt
Där stannar jag länge - vanligt
Träffar även Elin - ovanligt
Har mycket trevligt äter mat - vanligt
och stekta bananer med glass till efterrätt - ovanligt
Stannar tills mitt i natten - vanligt
Hem och går ut med hundarna - vanligt
Bloggar - hmm är det lite mer ovanligt än vanligt kanske?

Nu ska jag lägga mig!
Godnattkram
Lucas

Kommentarer

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0