Man skulle varit kändis

Reportern får böta 20 000 kr

Döms för vattenattacken mot statsministern "Ballar av stål"-reportern tvingas betala 100 dagsböter à 200 kronor. Är det rätt att reportern får böta för vattenattacken?


20 000 i skadestånd för en vattenattack..
Våra  hundvakttjuvar som jag nämnde om i min tidigare blogg fick drygt 300,- att betala åt oss i skadestånd..

Då var det inte frågan om nån stackars liten vattenattack!

De stal saker, de hade sex överallt och de hade okända människor i vårt hem, grisade ner precis överallt och sist men inte minst inte ens ett förlåt eller en ursäkt..

Nej nej nej samhället blir bara värre och värre.

En kollega till mig sa så här till mig häromdagen:

"Vårt barn har fria tyglar här hemma hon får göra som hon vill, dagis får ta hand om uppfostrandet.
Det blir deras problem nu när hon ska börja där....."


JÖSSES!!   Hoppas det barnet inte får några syskon...

Vilken jäkla förälder..

Deras dotter kommer säkerligen inte att nöja sig med lite vatten på en statsminister.


Våra hundvaktstjuvar önskar jag allt ont och 30 % i dricks på det onda.


*Puh....  nu fick jag spy lite galla oxå!*

Kommentarer

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0