Sovmorgon

Jösses, jag har sovit hela natten, men med hjälp av sömnpiller och ingen hangover.
Vaknade ca 0930.

Men vilka mardrömmar jag har i korta drag har tappat bort en resväska med mina saker i ett omklädningsrum, varit på kryssning med min chef och flera arbetskamrater i drömmen på kryssningen grät och grät jag och min chef..
Jag träffade Jonas Gardell och vi kramades och jag lovade komma på hans föreställning i Finland.

Jag shoppade 3 godisbitar i taxfree på båten och det var nåt finskt godis liknande dubbeljapp och jag tog 3 olika sorter, betalade med en 500 kr sedel och fick 360 tillbaka, jag tyckte det var dyra godisbitar.

Men nåja de var i resväskan som försvann så jag fick aldrig njuta av de heller..

Sen jag vaknade har jag: varit på promenad med hundarna i ett höstlikt Stockholm.
Ätit frukost, käkat lunch och sett på inspelade Grannfejden..

Lars springer omkring naken just nu (nej nej nej jag ska INTE lägga in en bild på det!) han ska tvätta sin morgonrock och han var överraskad av att jag rengjort tvättmedelsfacket i vår tvättmaskin...

Se så glad han är...

Kommentarer

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0